logo

JAK FUNGUJE POHOTOVOST

V první řadě připomínáme, že pohotovost na telefonu 734 22 32 52 držíme nonstop, primárně pro naše stálé klienty.

Pohotovost na telefonu znamená, že sloužící lékař nemusí být přítomen na klinice - pokud se něco akutního stane s Vaším zvířetem, je potřeba nejprve zavolat a domluvit se, teprve pak k nám vyrazit. Pokud se Vám stane, že telefon nikdo nezvedá, je to proto, že právě ošetřujeme jiného akutního pacienta a jakmile budeme mít volné ruce, ozveme se Vám zpět. Nemá smysl psát SMS, nemáme čas na ně reagovat.

Pokud budete potřebovat naši pohotovost využít, počítejte s pohotovostním příplatkem, který se podle denní doby a složitosti případu pohybuje mezi 500 a 1500 korunami. O výši příplatku klienta vždy informujeme předem.

O víkendech a svátcích v rámci pohotovosti držíme i pohotovostní ordinační hodiny. Službu má vždy jeden lékař, tato doba je považována za součást pohotovostní služby a slouží k ošetření akutních a zvaných pacientů (například kontrola po zákroku, která nejde odložit). Není určena na provádění prevence, jako je očkování, stříhání drápků, konzultace nebo vyzvedávání léků. Petpasy o víkendu nevystavujeme. Prevenci provádíme pouze v situaci, kdy to jde stihnout (můžete čekat i několik hodin - raději využijte rezervační systém a stavte se ve všední den) a s příplatkem. Pokud jste zvyklí si přijít pro léky nebo krmení, zaklepat a v podstatě okamžitě je dostat, o víkendu toto není možné. Stejně jako kdykoliv jindy a u jakéhokoli jiného lékaře - pořadí pacientů určuje lékař.

Protože jsou víkendové ordinační hodiny součástí pohotovosti, může být k ošetření účtován pohotovostní příplatek, pravidelní zákazníci jsou od něj až na výjimky (například zmíněná prevence) osvobozeni.

O víkendu nevolejte kvůli objednání léků nebo zákroku, blokujete tím linku akutním případům, ani u sebe nemáme nonstop kalendář.

Pokud jste klienty jiného veterinárního lékaře, informujte se u něj, jestli drží pohotovost sám a pokud ne, kde má domluvený zástup a za jakých podmínek. Může se totiž stát, že je naše pracoviště v danou dobu přetíženo a nejsme schopni vzít všechny případy, pak odkazujeme majitele na další pracoviště s pohotovostí v Hradci Králové. Také doporučujeme brát si účty – zpravidla je na nich informace, jaké léky pacient dostal, někdy i zpráva o zdravotním stavu (záznamy jiného pracoviště na našem počítači nevyčteme).

Přejeme Vám i vašim čtyřnohým kamarádům pevné zdraví a to, abyste pohotovost museli využívat co nejméně.


Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.